Exakt

Hej, nu har jag fixat datorns internet tillslut.
Lite om indien kanske, det första min väns far sa när vi kom fram var att man skulle tänka på att allt i indien är tvärtom.
Ett förvånansvärt bra tips eftersom det är så det ligger till. här har ni statistiken

God mat jag åt (i procent) 99,9% (nån vaniljröra med hår i som var lite svår)
Fyllor i Indien: 8
Bakfyllor i Indien: 6 (vafalls?!)
Antal ggr jag hörde att man blev förlamad av att kliva på sjöborrar: 23
Antal sjöborrar jag klev på: 1
Antal dagar jag blev förlamad: 0
Kackerlackor i badrummen? JA! 4st
Antal kackerlacklik i badrummen: 4

Nu är det slut på Indientjat här, nu ska det i stället bli en träningsblogg för jag har köpt gymkort (guldkort).
Blanda till en skön proteindrink så hörs vi snart,
Ha alltid vatten framför båten
//petter


Kommentarer
Postat av: Krincho

Äntligen tillbaks!!!

2009-01-27 @ 09:52:30
URL: http://krincho.blogspot.com/
Postat av: Moster

Tur du inte tappat alla bokstäver... Välkommen tillbaka mina galna glädjespridare. Puss

2009-01-27 @ 12:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0