Exakt

Hej, nu har jag fixat datorns internet tillslut.
Lite om indien kanske, det första min väns far sa när vi kom fram var att man skulle tänka på att allt i indien är tvärtom.
Ett förvånansvärt bra tips eftersom det är så det ligger till. här har ni statistiken

God mat jag åt (i procent) 99,9% (nån vaniljröra med hår i som var lite svår)
Fyllor i Indien: 8
Bakfyllor i Indien: 6 (vafalls?!)
Antal ggr jag hörde att man blev förlamad av att kliva på sjöborrar: 23
Antal sjöborrar jag klev på: 1
Antal dagar jag blev förlamad: 0
Kackerlackor i badrummen? JA! 4st
Antal kackerlacklik i badrummen: 4

Nu är det slut på Indientjat här, nu ska det i stället bli en träningsblogg för jag har köpt gymkort (guldkort).
Blanda till en skön proteindrink så hörs vi snart,
Ha alltid vatten framför båten
//petter


Saknar tre bokst""ver

hej. nu aer jag paa vaeg hem igen, sitter paa flygplatsen i Abu Dabhi och skriver utan mina tre favvo bokstaever. Abu Dabhi aer en skitstad, aak inte hit, vi har betalat 20 american US dollars foer gratisbar och gratisbuffe i 4 timmar och det kan jag saega er vaenner att det aer det enda vaerda med den haer staden.
massa saker att beraetta om indien men det faar blir senare eftersom jag vaegrar beraetta naagonting saa majaestaetiskt som det jag har paa lager utan mina aelsklingsbokstaever.
tills dess

/ Petey 

Brorsan plugga?

Hej, nu är blogglovet över. Julen har varit till belåtelse för alla hoppas jag.
Det största som har hänt i min familj är att brorsan äntligen börjat ta tag i sitt liv. Efter att ha glidit omkring som en våg för vinden under ett par år har han nu äntligen bestämt sig för att plugga! Han har kommit in på en skola i England som jag inte känner till, Hogwart någonting heter den har tydligen lite ovanliga ämnen men brorsan är helnöjd.Han verkar väldigt glad, kolla in bilden nedan, är han inte söt i sin skoluniform så säg?



INDIA

hej. nu sitter jag pa en strand i Indien och har det fett. sag iofs en manet i vattnet idag sa det kanske inte blir sa mycket bad. niklas har varit helt urusel pa att blogga. skamligt. nu orkar jag inte skriva mer pa deras keffa tangentbord.

ha det gott
/petter

RSS 2.0