sex and the city

Vad är grejen med att alla tjejer vill ha en bögkompis?! Jag har absolut inget emot bögar (man får väl säga "bögar" nu? aaa... ja tror man får det) men jag har något emot den här hetsen om att ha en bögkompis, oavsett om han är oskön och elak, kriteriet är att han är homosexuell så att de kan gå ut för att ragga killar tillsammans. Vem är det som är politskt inkorrekt nu?! Man ska ju inte döma ut folk på grund av deras sexuella läggning men det alla (ja! alla!) tjejer gör är att de dömer IN någon på grund av deras sexuella läggning, sjukt. Vem bär ansvaret för denna trend? Jo, det kan jag svara på. Det är Carrie, Samantha, Charlotte och hon den fula med rött hår. Nästan allt som är riktigt oskönt kommer från just de här kvinnorna.
Att vara sko-galen (ååhh, det är typiskt oss tjejer att lägga hela lönen på manolö blaanikk).
Att säga småsnuskiga kommentarer hela tiden (gäller även killar, men jag har förstått att många killar kollar på denna serie, och därför är det fortfarande deras fel)

blow off some steam...................
/petter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0