House of pain...

Jag har ett litet inneboende intresse av att tatuera mig. Det kanske inte alls är en ovanlig idé utan jag tror att nästan alla har en liten revolterande tonåring inom sig som gärna vill stämpla sin kropp med en symbol. Men vad i helvete ska man välja för motiv...det måste betyda nåt! Men för oss som inte har suttit inne, slutat med heroin, genomgått en själsförändring, klättrat upp för k2 eller dyl. Vad ska man välja då?... Ikväll kom jag i kontakt med en kille som kunde fixa bättre pris hos HA:s tatuerings studio house of pain...och vad vore cooolare än att tatuera sig än hos dom? Men vad göra? Kom gärna med lite idéer. Flest röster vinner!

Sov gott

//Niklas

Kommentarer
Postat av: Kristina

Shit va sjukt! Hade exakt denna diskussionen på en för fest igår... Kom inte heller fram till något.. :)

2008-12-14 @ 15:39:09
Postat av: Anonym

en älg tycker jag.

2008-12-16 @ 14:07:36
Postat av: Anonym

ja shit va sjukt! det är ju en så ovanlig grej att diskutera!!!

2008-12-20 @ 20:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0