Har jag en tvilling?

En väldigt otrevlig sak hände mig imorse. Jag vaknar upp med sprängande huvudvärk och ett litet illamående, typiska bakiskänslor. Men nu ligger det till såhär att jag drack inte en droppe alkohol varken igår eller förrgår men ändå så får jag ta straffet. Det här händer ibland, lika mystiskt varje gång. Enda förklaringen till detta är att jag har en tvilling som mina föräldrar inte berättat om och det är fantomkänslor, typ när en slår sig och den andra får ont.
Nu måste jag alltså få tag på min tvilling och förklara för honom/henne att han/hon måste sluta gå ut på vardagar. Eller hämnas genom att äta otroliga mängder rå kyckling och skicka salmonella på den jäveln.


tjipp tjopp gummisnopp (som pappa brukar säga)
/Petter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0